W Ostrołęce zawisły billboardy promujące religijność

Ostrołęcka Odnowa w Duchu Świętym z początkiem marca rozpoczęła akcję billboardową, promującą „religijność jako receptę na życie szczęśliwe”. Jest to reakcja na antyreligijne billboardy „Nie palę, nie piję, nie wierzę”.
Ostrołęka > Kościół
fot. P. Laskowska

Ostrołęcka Odnowa w Duchu Świętym z początkiem marca rozpoczęła akcję billboardową, promującą „religijność jako receptę na życie szczęśliwe”. Jest to reakcja na antyreligijne billboardy „Nie palę, nie piję, nie wierzę”.

– Jesienią 2012 pojawił się w Ostrołęce billboard ogólnopolskiej akcji antyreligijnej, na którym napisano „Nie palę, nie piję, nie wierzę”.  Wyszliśmy z założenia, że nie damy się wypchnąć i jeżeli sytuacja tego wymaga możemy rozmawiać również przez billboardy. W związku z tym podjęliśmy decyzję, że zrobimy taką kampanię medialną poprzez wywieszenie billboardów w Ostrołęce, ale nie jednego tylko dziesięciu – powiedział nam Norbert Dawidczyk, wiceprzewodniczący Rady Krajowego Zespołu Koordynatorów Odnowy w Duchu Świętym.

– Jeśli ktoś przedstawia niereligijność jako receptę na życie, to my także mamy prawo przedstawić religijność jako receptę na życie szczęśliwe. Naszym hasłem jest przesłanie „Potrzebuję Cię, Jezus”. Na billboardach została też zamieszczona nazwa strony internetowej dotyczącej tej akcji. Jeśli ktoś będzie chciał dowiedzieć  się więcej na ten temat, zapraszamy serdecznie do odwiedzin. Oczywiście pod akcją podpisuję się Katolicka Odnowa w Duchu Świętym – podkreślał Dawidczyk.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane oznaczone są symbolem *

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu